Telefon (+4) 021.232.90.88
Contacteaza-ne office@regatta.ro

Stiri & media » Stiri

« Inapoi

08/10/2012

Luxury & Aspirational Brands 2012 sustinut de REGATTA


In data de 8 octombrie 2012, a avut loc evenimentul Luxury & Aspirational Brands 2012 organizat de SMARK KnowHow si  sustinut de REGATTA.  Au fost prezenti reprezentanti din partea unor brand-uri precum Dior, Porsche, Forbes,  Azay etc.

 

S-a vorbit despre lux, meta-lux, lux de elita, lux traditional, luxul modern, “luxul” a fost analizat, disecat, iar experienta celor din domeniu a fost impartasita celor prezenti.

Un concept pentru care nu exista o definitie exacta, despre care perceptiile sunt diverse dar un lucru este sigur: fascinatia luxului va exista intotdeauna, macar pentru ca atinge acea latura umana care tine fie de aspiratie fie de implinire, caracteristici care ne „urmaresc ” de milenii.

Ne putem gandi la lux si din perspectiva unui „no limits” in ceea ce priveste creativitatea, performanta, perfectiunea, sau putem vorbi de bani, valoare,  pret.  Ettore Bugatti a creat o paralela inspirata, spunand : „Nothing is too beautiful, nothing is too expensive”.

Regatta, Departamentul Marketing & PR